نیازی نیست
نیازی نیست

برای شکستن من یه اخم کافیه... نیازی به فریادت نیست،


واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه... نیازی به قهر نیست


برای مردنم حرف رفتنت کافیه... نیازی به انجامش نیست..



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت20:03---28 مرداد 1393
تندیسی که ازتو درخیالم میسازم تو نمیشود...ولی دلم را ارام میکند...
پاسخ:به به به سلام نازنین خانوم با نظرات شرمندم کردی


maryami
ساعت18:21---28 مرداد 1393
دلم می خواهد ترانه ی خداحافظی را بنویسم ،

واژه ها فرار می کنند .

دلم طاقت نمی آورد .

اشک ها امان نمی دهند ...

نمی دانم ، شاید من هم روزی بی خداحافظی بروم !
پاسخ:لایک لایک لایک لایک


maryami
ساعت20:01---15 مرداد 1393
روزهایی که میبینمت ، نفسم میگیرید...
و روزهایی که نیستی ، دلم !
اما تو باش !
تحمل اولی آسان تر است...
پاسخ:واقعا خجالتم میدی با نظراتت آبجی گلم


fahimeh
ساعت20:48---8 مرداد 1393
سلام سلام سلامممممممممممممممم
چه وب زیباییییییییییییی
واقعا بهتون تبریک میگم بچه هااااااااااااا
وبتون عالیههههههههههه
لایییییییییییییییک
پاسخ:سلام سلام سلاممممممممممم ممنون دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 18:55 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه